• 20.9.09

    Μάγισσα Κίρκη

    Ξυπνάω που λέτε σήμερα το πρωί, πλένω τις οπλές μου, (σαν καθαρό γαλαζοαίματο πρόβατο που είμαι), φτιάχνω γαλλικό καφέ σερβιρισμένο με αγνό, προβατίσιο γάλα και ανοίγω το e-mail μου με απώτερο σκοπό τη διαγραφή των ανεπιθύμητων mail. Ξάφνου βλέπω πως υπάρχει ένα νέο σχόλιο για το τελευταίο μου άρθρο, προφίλ χρήστη: Μάγισσα Κίρκη, klein λέω σε άπταιστα γερμανικά, θα ‘ναι ακόμα ένα 13χρονο το οποίο μπήκε στην εφηβεία και ασχολείται με μάγισσες και πράσινα άλογα. Ανοίγω το blog της όμως http://magissa-kirki.blogspot.com/ και ανακαλύπτω πως η 29χρονη κοπέλα που το διατηρεί γράφει φοβερά. Έξυπνο, εκλεπτυσμένο, αριστοκρατικό χιούμορ επιπέδου, αφοπλιστικές ατάκες, και φυσικά το αγαπημένο μου: ειρωνεία. Αξίζει με τα μπούνια να του ρίξετε μια ματιά! Μάγισσα Κίρκη, εύγε!  

    2 σχόλια:

    Μάγισσα Κίρκη είπε...

    Εντάξει ντρέπομαι πάρα πολύ και σε ευχαριστώ πάααααααααααααααρα πάααααααααααρα πολύ, δεν μου το έχουν ξανακάνει αυτό :)
    Ειλικρινά σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)

    Υ.Γ. Τελικά αυτό με τα ποσοστά πιάνει πάντα. Βέβαια το μονόστηλο στοιχίζει πάντα κάτι παραπάνω, αλλά χαλάλι σου! :p

    Μάγισσα Κίρκη είπε...

    Υ.Γ.2 Για να μην παρεξηγηθώ, φυσικά και έκανα πλάκα περί ποσοστών και λαδώματος! :) Και πάλι σ ευχαριστώ πάρα πολύ :):)

    Με παίρνουν μάτι

    like @facebook

    Βίντεο της εβδομάδας