• 10.6.09

    Καλημέρες!

    Καλημέρες!(τι καλημέρες ρεεεε, μεσημέριασεε!)  Σήμερα ξύπνησα με τέλεια διάθεση και είπα να μοιραστώ κάποιες σκέψεις μου μαζί σας αξιολάτρευτοί μου αναγνώστες!(Ναι, ναι, το γλύψιμο πάει σύννεφο)

    Λεπόοοοον, ξύπνησα, έκανα ένα παγωμένο φραπεδάκι, άνοιξα το laptop, έβαλα δυνατά imagine 89,7(στην αγαπημένη μου εκπομπή, του Γιάννη Σερβετά) και παράλληλα republic 100,3 και κάθομαι στον κήπο μου. Οι ενδοσχολικές μου εξετάσεις τελειώνουν σε 5 μέρες και έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά! Μπανάκια, μαααανοοούλες στις πλααααζ, φωτιά στην παραλία το βράδυ με κιθαρούλα και τραγούδι και πολλές πολλές πολλές ιστορίες! Μοιραστείτε ιστορίες με τους ανθρώπους που αγαπάτε, είναι το ομορφότερο πράγμα στον κόσμο, το να μοιράζεσαι!(όχι, όχι, δεν είμαι κουμουνιστής, κι ούτε θέλω να θίξω τους κουμουνιστές) Κι όσοι είστε στην ίδια ηλικία με εμέ,(17, 2α προς 3η Λυκείου) μη σκάτε που θα κάνετε 40 μέρες καλοκαίρι! Αντίθετα, σκεφτείτε πως θα περάσετε όσο καλύτερα μπορείτε αυτές τις μέρες και πως θα ξεφαντώσετε μέχρι αηδίας! Η ζωή είναι μικρή κι εσύ ακόμα πιο μικρός για να χαλιέσαι και για βλακείες να στεναχωριέσαι! Καλημέεερεες και πάλι :)

    P.S. ακούστε το τραγουδάκι απο κάτω, τρελή χαουζιάααα! σου φτιάχνει τη διάθεση!

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Με παίρνουν μάτι

    like @facebook

    Βίντεο της εβδομάδας